Vinyasa Yoga Vinyasa Yoga er kreativt, rytmisk og fysisk. Vi bruker hele kroppen, og jobber med styrke, fleksibilitet og utholdenhet. 

Medisinsk Yoga Denne yogaformen er spesielt utviklet for medisinske formål, og er tilpasset de fleste fysiske og psykiske begrensninger. Øvelsene er myke og rolige og kombineres med pusteteknikker og meditasjon. Hvis du er helt frisk kan MediYoga hjelpe deg til større bevissthet, stabilitet, ro og harmoni. MediYogas rolige og meditative form skjuler dype og omfattende påvirkninger i kropp og sinn.Timen holdes av en fysioterapeut.

Ashtanga Yoga Ashtanga er en dynamisk yogaform og beskrives ofte som en av de mest fysisk krevende yogaformene. Typisk for ashtangayoga er at man utfører et visst antall posisjoner i en gitt orden hvor pust og bevegelse synkroniseres i en flyt, også kalt vinyasa.

Restorativ Yoga Passer for deg som ønsker en veldig forsiktig start til yoga, enten fordi du har vært/er skadet, har det vanskelig mentalt, er stresset, eller for deg som trener mye og trenger en pust i bakken og et frirom i blant. Denne klassen kan være et ekstra godt verktøy for deg som ønsker å bli mer til stede i livet ditt og lære deg å stresse ned i kropp og sinn.

Yin Yoga Denne timen passer for deg som liker eller søker ro, og som er mer glad i bevegelse, men har mindre behov for å bli super-sliten, eller du ser etter en restitusjonstrening. Du liker kanskje å trene rolige løpeturer, dans (virker jordende) eller liknende. Du elsker de dype lange pustene og følelsen det gir å kunne slappe av, lukke øynene og synke innover. Vi strekker på kroppen i denne timen, og holder strekkene 3 - 5 min. 


Core Yoga Dette er en Vinyasa time der det er ekstra fokus på kjernemuskulaturen. I denne timen beveger man seg fra den ene stillingen til den andre i takt med pusten. 

Yoga Nidra  Yoga Nidra er en guidet meditasjonsteknikk som utføres liggende, i savasana, dødmannsposisjon. På sanskrit betyr Nidra søvn og Yoga Nidra kalles ofte den søvnløse søvnen når vi er i en tilstand mellom våkenhet og søvn, hvor kroppen går inn i en svært dyp form for avspenning

Yoga For Rygg Denne yogatimer er for ryggen din, enten du ønsker å forebygge eller har vond rygg. Timen er sammensatt av øvelser som virker avspennende, øker blodsirkulasjonen, strekker og styrker musklene i skuldrene, magen og rygg. Timen holdes av en fysioterapeut.